Kancelářský nábytek s příslušenstvím "Těšínské divadelní a kulturní centrum"

Základní informace


Název zadávacího postupu

Kancelářský nábytek s příslušenstvím "Těšínské divadelní a kulturní centrum"

Systémové číslo NEN

N006/25/V00002400

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00002400

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 644 800,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

28. 01. 2025 09:48

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 02. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Pavla

Příjmení

Stanková

E-mail

pavla.stankova@msk.cz

Telefon 1

+420 595622625

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace interiéru včetně upevnění, montáže a instalace dodávaného kancelářského nábytku s příslušenstvím (sedací nábytek, stoly, vybavení kanceláří a ostatní vybavení) a s tím souvisejících prací v rámci projektu "Těšínské divadelní a kulturní centrum". Kompletní výčet položek je uveden v příloze č. 1 obchodních podmínek. Bližší informace k předmětu zakázky jsou uvedeny v projektové dokumentaci (viz Zadávací dokumentace). PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: pavla.stankova@msk.cz nejpozději do 3. 2. 2025 do 14:00 hod. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 4. 2. 2025, sraz zájemců bude v 10:00 hod. u hlavního vchodu do budovy Těšínského divadla Český Těšín, p. o., na adrese Ostravská 1326/67, 737 01 Český Těšín. Vzhledem k tomu, že zájemci o prohlídku místa plnění budou vstupovat na staveniště, je nutné, aby byli vybaveni vlastními osobními ochrannými pracovními prostředky. Zadavatel je zájemcům nebude poskytovat. V případě, že se zájemci do výše uvedené doby na prohlídku nepřihlásí, zadavatel prohlídku místa plnění nebude organizovat.

Kód z číselníku NIPEZ

39130000-2

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářský nábytek

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

39130000-2

Název z číselníku CPV

Kancelářský nábytek

Název předmětu

Kancelářský nábytek

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNábytek39100000-3Nábytek
DetailRůzný nábytek a vybavení39150000-8Různý nábytek a vybavení
DetailSedadla, židle a související výrobky a jejich díly39110000-6Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
DetailStojací lampy31521200-6Stojací lampy
DetailStoly, skříně, psací stoly a knihovny39120000-9Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
DetailTrezory44421300-0Trezory
DetailZáclony, závěsy, drapérie a textilní žaluzie39515000-5Záclony, závěsy, drapérie a textilní žaluzie

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 01. 2025 09:48Uveřejnění zadávacích podmínek